19 Kasım 2013 Salı

Düşler, Tutkular ve Suçlar

İnanılmaz bir filmle karşı karşıyayız şu an. O kadar değişik ki seyrederken içinizde bir çok kez '' oha oha bu da neee '' diyeceksiniz. Bazı sahneler o kadar erotizm içeriyor ki anlatamam, ve kesinlikle oyuncular çok cesur davranmış. Başroldeki üç oyuncunun da görmediğimiz hiç bir yeri kalmadı. Benim için bir mahsuru yok sonuçta bir film ama başroldeki adamın şeyini gösterdi ya tamamıyla :D :D O an gerçekten çooook şaşırdım.Hadi fransız filmlerinde kadınların göğüslerini ve özel bölgelerini göstermelerine alışkındım ama erkeğin cinsel organını gösteren bir filmle ilk kez karşı karşıya kaldım ve cidden şaşırdım. Neyse, film konusu itibariyle, üç insanın birbirlerinden kopamayan ilişkisini anlatıyor. Üst resimde görüldüğü gibi siyah saçlı çocukla kız, ikizler. Sarışın çocukla da tesadüfen tanışıyorlar, ailelerinin tatile gitmesini fırsat bilip çocuğu evlerinde kalmaya davet ediyorlar. Fakat sonradan Matthew(sarışın çocuk), ikizlerin birbirine aşık olduğunu fark ediyor. Fakat kız, hem ikizine seviyor hem de sarışın çocuğa aşık oluyor. Matthew de kıza abayı yakıyor. Film, baştan sona bu üç kişinin birbirleriyle olan ilişkilerini anlatıyor. Seyredin derim, sonuçta değişik bir film, değişik bir bakış açısı. Ama şimdiden söyleyeyim, cesur sahnelere hazırlıklı olun. ;))

                                      Soldaki Theo, ortadaki Isabella, sağdaki Matthew

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder